پایان
 
عرفان لایت
اینجا چراغی روشن است!!!
 
 

آمدی تا با رنگهای شاد آشتی کنم

و به امید دیدارت چین از پیشانی ام باز کنم

دیر وقتی بود که خنده را از یاد برده بودم

آمدی تا با خنده آشتی کنم و لبهایم به میهمانی لبخند ببرم

اما....

رفتی تا دوباره پیراهن مشکی ام که به نظرم بی ارزش شده بود را ارزشمند کنی

با رفتنت شب بیداریهایم دردمند تر از گذشته شد

کاش می ماندی فقط برای یک روز

کاش مانده بودی حتی برای لحظه ای هر چند کوتاه و زود گذر

رفتی هرگز فراموشم نمی شوی اما فراموشت می شوم

و در خوابگاهی به پهنای غربت با تو و دنیای تو بدورد می گویم

دیگر هیچ چیز مرا شاد نخواهد ساخت

حتی شاد ترین ملودی ها...!!

آری اینجا اخر دنیایی است که با دست هم ساختیم

این تصویریست که با نگاه یکدیگر کشیدیم

این همان پایانیست که منتظرش بودیم..

من میروم و تو می مانی

تقدیر را ببین

به خدا ایمان داری؟

 



نظرات شما عزیزان:

مهدخت
ساعت18:14---16 دی 1391
صبرت که تمام شد نرو معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود....

واقعا خیلی خیلی عالیه دل نوشته هات پسر عمو جوووووووووووووووونپاسخ: ممنونتم لطف داری نسبت به من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 11:44 :: توسط : احسان وظیفه خواه

درباره وبلاگ
تمامی مشکلات را به فراموشی بسپار چرا که تا خدا فاصله ای نیست تنها فاصله از اینجا تا قلب توست
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عرفان لایت و آدرس mesl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 87193
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1